17 juni 2007

REALISTISK VINST

Så vann då Real Madrid, ganska programenligt, Primera Division.
Men inte helt utan problem måste sägas.
Barcelona gjorde sitt jobb och Mallorca höll på att skrälla.
Men man kan inte stå emot konstant Realpress i en hel match. Det klarar inget lag av. Inget lag utan gudar i alla fall.
Den utlånade barcaspelaren Maxi Lopez kom in för Mallorca och efter det gjorde Real tre mål och vann La Liga.

Grattis till dem, även om jag känner mig lite moloken.

Man blir dock glad av Reals gigantiska fest man har på Santiago Bernabeu. Det är någonting religiöst med fotboll. Det går inte att komma från.

4 kommentarer:

Anonym sa...

höhöhö på din rubrik!

Sevy sa...

Viva Real! :D:D:D

Anonym sa...

Haaaaallå real supportrar här.. inte accepterar du de micke.. nu blev jag lite upprörd ;P;P

oåh du. MAXI är grym . ibland.
så de så
.
våga inte provocera mej iiigen ;)

Författaren sa...

sis
Japp.

lilly
Fy på dig.

vandaaa
Mja, det är knappt men jag välkomnar alla ändå. Ibland ja, och njae jag vågar nog inte det längre!