13 juli 2007

REGNIGA TORSDAG

Huvaligen. Mitt niohundrade inlägg avslutar en liten era. Det blir en paus från riktigt bloggande på två veckor. Skall till tjocka släkten i Jämtland igen ju. Tåget går om sisådär arton och en halv timma. Jag lyssnar just nu på Lasse Lindh på alldeles för hög volym för klockslaget. Längtar till Yran.

Men först skall jag sova, vakna, duscha, dubbelchecka, jobba och slå sönder några timmar på stan. Sedan sitter jag eller ligger på tåget och chillar. Det här går bra. Det gör det definitivt.

Jag fortsätter kanske mobilblogga lite. Som ni ser nedan är inte kvalitén på högsta nivå då.
Men ja. Ni får ha det trevligt för en själva i två veckor och jag känner nu att jag verkligen inte vill sluta skriva. Godnatt för helvete.
Sov.
Nu.

Nej. Jag måste berätta att jag var och fikade med Fredrik i dag efter jobbet. Sjukt mysigt och på hemvägen hoppar Anton på oss bakifrån. Shit liksom. På ett positivt vis. Han skulle träffa Hjalmar! Busigt värre. Vi bevittnade spårvagnskalabalik och ja. Sedan var det inte mer med det. Åkte hem och städade och packade. Frossade i barnyoghurt så att jag trodde jag skulle spy. Sista skedarna, som jag var tvungna att äta för att tömma kylskåpet, smakade enbart syntetiskt. Som parfym ungefär.

Nu ska jag sova.

Nu. Faktiskt. Jag ska dra ut kontakten... *ZWAP*

1 kommentar:

Anonym sa...

Lova att ha det jättebra uppe i Jämtland nu! Hoppas du mobilbloggar lite dude ^^ Hälsa The Hives från mig förresten!