11 juli 2007

SPÄNNANDE FRAMTID VÄNTAR

Mhm. Jag undrar var jag bor i höst.
Jag har blivit antagen till Engelska Grundkurs med sin bas i Brighton, England. Spännande.
Dessutom blev jag antagen till en distanskurs i Filosofi: Idrott och Moral. Känns kul faktiskt!

Brighton eller ej. Det avgör ekonomin. Jag ska kunna få det att funka. Jag vill få det att funka.
Hur som helst, kommer det att vara spännande i höst.

I övrigt. Arg patient som aldrig kommer komma tillbaka. Kanske skönt det.
En extremt temperamentsfull lärare från sjuan(?) träffade jag också på. Dock får jag inte berätta vart och i vilket ärende och sånt där. Ni vet, tystnadsplikt. Jag får inte säga något som kan röja en patients identitet och extremt temperamentsfulla sjundeklasslärare finns det nog gott om skall ni se.

Inga kommentarer: