16 augusti 2007

EN KVÄLL PÅ FLAME

Tog farväl av min gaissyster Elin i kväll. Hon flyttar till Hultsfred för att skapa kommande års festivaler och får lära sig allt inom mediateknik och event management. Jag vill också läsa kurser med tuffa namn.

Nåväl. Jag, Anton, Jenny, Sigrid och Simon och en mängd fler människor var med och sade hej då. Det var mysigt och alldeles lagom på Flame, vid Chapmans Torg - som för övrigt är det coolaste namnet i Göteborg, det ligger så skönt mellan tungan och gommen.

Elin såg till att jag inte skulle behöva glömma henne på ett par dagar och gav mig ett rejält sugmärke på halsen. Jag undrar om hon kommer komma ihåg det i morgon.
Det var i alla fall ett mysigt tecken på lite kärlek.
Och ja, jag lovar att hälsa på i Hultsfred. Finns säkert massor av trevligt folk i det där trakterna. Blink.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är Flame härligt? :) jag bor precis där, så det är perfekt när ja ska stappla hem mitt i natten ;)

Författaren sa...

mikaela
Haha, jo jag klagar då inte. Billig öl ju! Jag och vänner har faktiskt diskuterat om hur nice det skulle vara att bo där ju! Och åh, du kanske fick en metro av mig för ett par veckor sedan då?