05 augusti 2007

BLODAD TAND

Jag fick mig en blodad tand i dag. Allt är Sigrid och Wictorias fel. Lite Solles också.
Åkte till Sigrid ute i Skärhamn för första gången någonsin (jag är så jävla dålig..). En båttur med grillning tillsammans med ovanstående personer stod på programmet.
Underbart vackert väder vankades och så var det även när vi satte oss i Wictorias motorbåt. Men tji fick vi när vi skulle lägga till på någon holme. Molntäcket bäddade in oss och blåsten tilltog något, men vi fick det hyfsat vindstilla och varmt ändå.
God mat och mysigt sällskap.
Men så till min blodade tand. Wictoria lät mig köra båten lite grann. Jag vill också ha båt!
Jag körde bara i typ 22 knop, men ändå. Jag fick jättemycket mersmak. Och saltsmak.
Jag fick i alla fall Sigrid nedskvätt och i och med det var resan fulländad.

Och jag fick se stället där alla överkristna bor. Det såg fint ut, på håll.

Inga kommentarer: