19 augusti 2007

JAG HAR EN TILL GUD - LOKE

Vaknade upp i dag och var fantastiskt glad. Varför vet jag inte. Jag måste haft bra drömmar. Kanske var det känslan av viktighet när pappa väckte mig för att skriva på ett papper jag glömt signera. Det fick mig att känna mig direktöraktig.

Träffade Fredrik för första gången på en månad. Mycket trevligt må jag säga när vi satt och svor över alla idoldyrkande flickor. Kanske var vi avundsjuka på den där typen som tydligen heter Danny, eftersom alltför många trettonåringar hade hans namn skrivet i pannan som skulle han lida av demens och glömma bort sitt eget namn där han står och kråmar sig för de små liven.
Nu verkar jag bara bitter. Det är fel. Jag är fortfarande glad.

Efter att ha tre-klapp-på-ryggen-kramat (tre klapp = I'm Not Gay enl. Fab 5) Fredrik hej då, när han hoppade på sin lumpenbuss, stegade och åkte jag mig fram till Järntorget för att träffa Lena, Michaela, Pontus och TC och senare också Felicia. Café Hängmattan bjöd oss på visafton, gratis plockmatsbuffé och billig öl. Visaftonen höll min nyfunna kärlek Loke i. TC hävdade att jag skulle älska det - det gjorde jag också. Vilken oerhört skön kille. Honom vill jag ha mer av. Ge mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså Fredrik vågar visa sig här i stan igen;)

Författaren sa...

sis
Jodå, och nästan varje helg dessutom.