12 augusti 2007

LÄTTPROSTITUTION

Utekväll igår. Började hemma hos TC med förfest med massa trevligt folk - ingen nämnd ingen glömd. Känn er generaliserade; på ett bra vis.
Vidare till PC och jag sålde mig för en drink. Inte helt fel, när man tänker tillbaka på hur det yttrade sig vidare under kvällen.

Jag brister ut i ett gapskratt när jag läser "Nya sexet på innekrogarna - Här köper jetsetmännen unga flickor med drinkar" på GT:s förstasida.
Nåja, det var inte jag som köpte drinken. Det var en tredje part så att säga. För att även en fjärde, femte och sjätte skulle bli nöjda. Komplicerat, ja. Man var tvungen att vara på det ena eller andra stället för att förstå det - vilket man knappt gjorde ändå. Förresten är jag nog inte någon jetsetman heller?


Underbar känsla

5 kommentarer:

Anonym sa...

den där videon är såå.....KÖTTIG! *viftar på ögonbrynen helt hejdlöst*

Författaren sa...

bella
Vi älskar kött, inte sant? *kliar mig på hakan*

Anonym sa...

Jag hade helt glömt av att jag köpte er för en drink. Och jag som inte tyckte att jag gjorde av med alls mycket pengar med tanke på hur många drinkar jag drack.. Detta gör allt mycket mer ologiskt. För som jag minns det fick jag inga drinkar utan bara shots gratis? Förvirrande.

Marcus sa...

Var det denna kväll jag skulle varit närvarande på, men dissade er? =P Vi vet ju alla att det är TC som är den hemska som utnyttjat Micke på detta sätt. Unge herr Lagercrantz, om du behöver en axel att gråta ut mot, eller någon att tala med om detta horribla minne så är det bara att säga till. Usch, TC!

Författaren sa...

tc
Haha, jag trodde du var helt på det klara med det, eftersom du tog åt dig äran av allt morgonen efteråt. Men ja, minnet sviker oss alla i alkoholens dimma.

marcus
Precis denna kväll. Ett antal glosor kastades mot dig eftersom du inte givit något giltigt skäl. Men vi kan omöjligen vara arga på dig, till slut ändå. Åh, jag tackar för erbjudandet, men jag säger nog bara att det blev inte så horribelt som man kan tro med en TC av det onyktrare slaget. Hon gjorde en tjänst.