20 augusti 2007

NEW SHOES


Var ute och köpte skor i dag. Det blev en Vansliknande historia från Adidas. Ett par svarta Superstar fast Vansmodell.
Och precis bredvid står ett paket med iPod/Nike+ grejor. Trehundra spänn. Jag måste ha någonting som pushar på min träning. Jag slår till.

Jag var ute och sprang med det, och ja. Även om det är lite fånigt, så känner jag verkligen att hon, rösten som berättar hur länge - hur långt - hur snabbt jag sprungit, hjälper mig ordentligt i löpningen. Kommer jag i form nu har jag mycket att tacka Nike och Apple för. Fast knäet svullnade upp något nu. Känns så där. Men nåväl. Positiva tankar!

Bio i kväll. Oceans 13.
Id är dessutom värdelöst. Ska man sitta i en timma och bara titta på personerna? Nej. Det fungerar inte Kanal 5.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeej jag blåser.
pouuuuuuuhhhs. bättre xD ?

Anonym sa...

Jag tänkte ju kommentera dina skor men glömde bort de pga din dåliga hälsning;) Men de suits you;)

Författaren sa...

vanda
Det hjälper jättemycket. Tack!

sis
Äsch då, det är lugnt. Och jag mobbade dig bara. Du får två kramar nästa gång. Om du påminner mig om det, annars får du bara en.

Anonym sa...

Det skriker 'mickääää' om de där skorna. Bra val! Jättefina (och klassiska) Very niiiiice! (like Borat says) ;D

Författaren sa...

bella
Men visst gör det, tack! Borat rules.