02 december 2007

MARDRÖM EFTER MARDRÖM

In other news.
Hade två galet skumma mardrömmar i natt.
Först var jag våldtäktsman och våldtog två personer, varav en jag känner i Göteborg. Den andra föreföll sig bara vara en vacker kvinna jag aldrig träffat.
Vaknade och var kallsvettig av rädslan då jag sprungit från platsen och hört polisens sirener eka mot betong och asfalt.

Somnade om efter många om och men.
Men.
Fortsatte drömma om våldtäkterna och efterspelet. Jag blev aldrig gripen, men alla i hela världen visste om det och vände mig ryggen. Jag var helt ensam i en enorm och meningslös betongvärld. Minns specifikt hur jag stod i en skog, där alla träd var gjorda utav cement och löven som täckte marken var av aluminiumfolie.
Vaknade upp med ett blött ansikte. Hörde röster eka efter mig om hur dålig jag var.

Ett par saker är ännu säkrare nu än tidigare.
Jag kommer sova igen. Men aldrig i mitt liv skall jag våldta någon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Hrm. Drömde faktiskt också mardröm inatt. Fast jag klättrade på ett tak med en kvinna utan tänder och hår.

Författaren sa...

anonym
Hjälp! Kvinnor utan tänder och hår. Vilken styggelse! Gråt i halsen när du vaknade?

Anonym sa...

Mr M!
Närapå!