25 december 2007

SENT OM NATTEN NÄR TOMTEN ÄR UTE OCH BUSAR

En liten tanke när jag nu fick julaftonens logg över vilka länkar klickar på för att komma till min blogg: Jag är snart världsdominerande (tillsammans med alla andra bloggare).
Någon, troligen en vetgirig norrman, har letat information om Vasaplatsolyckan som jag skrev om för ett tag sedan. Gissa vem som ligger trea på google om just detta?
Endast Wikipedia (som alltid) och Svenska Spårvagnssällskapet ligger före mig. Så.
Snart är jag på toppen av näringskedjan?
Ska bara köra om wiki och styra SS. SS-officer; det låter som en bra titel, inte sant?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stör mig så grymt mycket varje gång jag ska söka information om något och istället för att komma till relevanta sidor där det verkligen står riktigt fakta kommer man till en massa människors bloggar! Jag har inget emot bloggar i sig, kan vara mycket trevliga att läsa men de borde ha en egen sökmotor!