27 januari 2008

It was the summer of '07

Well. Hemma igen och istället för att läsa vidare på King Lear har jag suttit och tittat på Over the Hedge, ätit middag och tittat igenom Studentkatalogen 2007. Det väckte en del minnen till liv. Riktigt mysiga. Jag gillar't.

Om ingen skrivit något nytt i bloggarna skall jag återgå till sängen, sträcka ut ryggen och sedan läsa Shakespeare tills jag kroknar, men som längst till midnatt. Då börjar NHL All-star Game på Canal+. Jag ska sitta bänkad med chips och cola. Sedan får det bli en hälsosam vecka. Från och med att jag vaknar i morgon bitti. Tror ni, ärligt talat, att jag kommer lyckas?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror granaterat att du kan klara måndag kanske till och med tisdag men tror det hela faller ihop på onsdag...

Anonym sa...

haha , tror du faller för chipsen redan imorgon .. (frukost)
;)

Författaren sa...

sis
Jag känner inget stöd!

vanda
Well, jag klarade mig genom frukosten. Eller vilken frukost egentligen?

Anonym sa...

klart du gör!