09 februari 2008

Lista över dåliga spelare

Listan över i mina ögon bedrövliga fotbollsspelare ökar för var dag som går.
Senast att plockas in på listan:

Mikael Forsell, Birmingham & Finland
Dean Ashton, Aston Villa & England

Jag skakar av oförståelse över varför de fortfarande finns på planen.

Så kan jag tillägga att på den listan finns redan:

Darren Fletcher, Manchester United & Skottland
Anders Svensson, Elfsborg & Sverige
Daniel Andersson, Malmö & Sverige
Mattias Asper, Mjällby & Sverige (att han ens hade en karriär i Spanien är helt obegripligt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nu börjar det bli för mkt fotboll du...! :p Mer smarta tankar, goa känslor och fiffiga iaktagelser tack! Kram

Författaren sa...

anonym
Mjo, det är faktiskt sant. Kände det när jag tittade igenom vad jag skrivit de senaste dagarna. Jag utlovar bättring.