06 februari 2008

Nu ska vi höra vad Familjen går för

Här sitter jag och borde förbereda mig inför morgondagens lingvistiklektion, men istället sitter jag och planerar vilket album som skall plockas fram på morgondagens bussresor.

Jag skaffade Familjens album "Det snurrar i min skalle" eftersom de är förband till Kent i vår. Jag har inte hunnit lyssna på mycket än. Egentligen bara spåret med samma namn som albumet. Den är bra, eller rättare sagt: musikvideon är bra. Återstå att se om det håller utan visuella effekter annat än Kungsportsavenyns grå fasader och lövtomma träd.



Tyvärr har jag redan börjat irritera mig på att alla låttitlar har versaler i början på varje ord. Lär er svenska. Men det kan man ändra som tur är.

I övrigt förstår jag mig inte på Hästpojkenhaussen som tydligen pågår i Sverige? Rösten skär i mina öron. Vill inte. Kommer inte. Lyssna.

Nu är det fortsatt C.S.I. Miami och senare Jay Leno. I morgon är det lingvistik, King Lear The Movie och desperat brainstorming kring vad jag skall skriva uppsatsen om. Spännande, inte sant?

Jag vet att jag lagt upp denna video tidigare, men Hanna återupplivade Antons tips genom att gå på Justice konsert på Trädgår'n i onsdags. Heja.



Inga kommentarer: