25 februari 2008

Om skor och porr

Det är just typiskt. När jag väl valt ut de Converse jag skall beställa från USA, så finns de inte. Inte i någon storlek som helst. Det spelar i och för sig mindre roll i fall de finns i 35:or eller 56:or, eftersom det inte påverkar min fot ett dugg. Men nej, nu blev jag lite besviken. Jag håller på det i högst en vecka. Sedan byter jag favoriter.

För övrigt gjorde jag en rolig upptäckt i Canal+ tablå häromdagen. På vissa kanaler sänds det porrfilmer efter klockan tolv och det är alltid lika roligt att ta reda på vad de heter. Bisarra namn som "Russian Industries: 14" och "Bang Hard: 6" är vanligt förekommande. Men namnet som slår allt påminner inte om dessa på något vis. Det är enkelt. Det är tydligt. Det är genialt. Det är *trumvirvel* :

00:30 "Fuck". Erotisk film från 2006.

Det var nästan värt att slå över, bara för att. Men jag hade skrattat nog för den kvällen.

Jo, och ni som hamnade här genom att söka på "porrfilmer", "erotik" och "fuck"; Ni kan känna er lurade, men tack för besöket. Please, come again...not!

2 kommentarer:

Marcus sa...

Jaså, du påstår att du inte slog över? Mjoho då, den har man ju hört förut. Dagens ungdom, jag säger då det.

Författaren sa...

marcus
Well. Ja, den där välartade ungdomen du vet? Karl-Bertil och jag. Välartade söner båda två.