14 mars 2008

Avskedskväll

Nu drar jag i väg. Det är fredag. Det är partydags.
Nej, inte egentligen.
Men det är avskedsdags. TC och Sofia åker till Spanien för att bosätta sig där borta. Jag och Sigrid hade vår avskedsfest på PC och då råkade just TC få vänta på oss. En Andreas blev lite full, för tidigt och jag blev evigt ångerfull. Men nu ska jag väl försöka reda ut det hela med att faktiskt komma i tid. Tror jag.
Innan TC på PC skall jag till Simon på... Nej, det fanns ingenting roligt att rimma på så spola tillbaka bandet.

Innan TC på PC skall jag till Simon som numera bor på ny adress. Det börjar kännas knepigt när ens vänner flyttar ur boet och skaffar sig egna nästen. Men det är väl en del av utvecklingen. Ska hur som helst bli kul. Så kul att jag nästan tror att kameran följer med ikväll.

Inga kommentarer: