23 mars 2008

Gris som vanligt

Lustigt hur man kan gå från att vara dödstrött till överpigg på mycket kort tid. Termometern var långt nere på den blå delen då min kusin Sofia körde hem mig, min andra kusin Irja och Elin. Vi hade suttit och slötittat på teve en stund hemma hos Sofia på Frösön, och alla var mer eller mindre slut. Så när jag kommer hem och öppnar dörren hos mormor och går upp till mitt rum, sätter mig vid datorn och börjar läsa bloggar - då sätter piggheten in.

Jag har hunnit plocka ur linserna och borsta tänderna, men nog sjutton skall man bli pigg i alla fall. Så nu ska jag titta på zombiefilm. Black Sheep. Undrar varför de sålde den för bara 40 kr. Den gick väl på bio för bara ett litet tag sedan? Eller så börjar jag bli gammal.

3 kommentarer:

Pauline sa...

se klart filmen så tror jag du förstår varför. ;)

"Pooptroop" sa...

haha black sheep regerar ju. älskar att man använt sig av får... lite som att de fått slut på onda djur och nu bara tar första bästa!!

Författaren sa...

pauline
Haha, sagt och gjort och jag förstår till viss del.

"pooptroop"
Hela idén regerar definitivt. "Let's take the one fucking innocent animal in the world and transform it into a killing machine." I extramaterialets intervju med regissör/producent berättar han att idén var hemlig tills han hade ett helt manus skivet. Jag kan ju förstå hur han tänkte, efter att ha sett filmen. Skulle vilja se den ursprungliga storyboarden.