08 mars 2008

Hårigt

Dagen ägnades åt två Friends-avsnitt. Och fortsatt upprensning av mitt musikbibliotek. Allt jag inte lyssnar på, tycker är skit eller pinsamt försvinner.

En relativt stor del av dagen gick åt till att förvandla mitt rum till en fotostudio. Man tager vad man haver till utrustning och i det här fallet fick två stycken bordslampor med nakna glödlampor agera belysning. Det fungerade rätt bra. Eller vad tycker ni?

Min absoluta favoritbild på Sigrid av det hundratal som togs.

I morgon skall Sigrid vara hårmodell i en hiskelig orange tröja enligt henne själv. Önska henne lycka till här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

coolt och snyggt hår tillskillnad från vad jag fick när jag var hårmodell - de var ojämt överallt ;P (:jG kan också ageraaa modell om du vill fota nåt finy någpn annan gång . hahahaha(:

Författaren sa...

vanda
Usch, tråkigt att höra att du inte blev nöjd som Sigrid. Sure thing, anytime!