20 mars 2008

Krubb och så

Fenomenet Flash Mob är ju ett av de mer kreativa visen att underhålla sig på under senare tid. Skulle jag inte varit bortrest på påskdagen hade jag försökt vara med på spektaklet som ska utspela sig i Kompassen.

Det blev en lyckad middag. Simpel men god - Keldas såser är något av det bästa som finns att tillgå i matvarubutikernas kyldiskar. Det och Brämhults juice. Blanda dock helst inte de två och tro att det skall bli gott. Det blev lite TP, och det var nog den roligaste omgången jag någonsin spelat. Lärorikt och kul - det kan knappast bli bättre? För övrigt var det över tortellini vi hällde såsen som för övrigt hette Heavenly Herbs och var lite extra kryddad av Anton. Hurra.

I morgon bitti drar jag iväg till släkten i Östersund. Får fira min alltför duktiga kusin Sofia som tagit körkortet tidigare idag (egentligen igår men whatever). Sedan blir det mycket plugg och så lite mys.

Egentligen borde jag ju nu sova, men jag skall leta fram en necessär och packa den. Även min bärbara dator åker ned, dock inte i necessären. Jag är alldeles för trött och blir enfaldig i mina ordval och meningsuppbyggnader, men visa hänsyn.

Inga kommentarer: