24 mars 2008

Tur man inte bor i Nikkaluokta i alla fall

Har varit riktigt seg i dag. Om det beror på att jag inte fick se på Premier Leagues Super Sunday låter jag vara osagt. Huvudvärk och dålig aptit - det mesta tyder på en ny förkylning. Fantastiskt väder var det dock i dag och Victoria var här och lekte en stund i snön med den stenhårda skaren medan vi grillade korv. Jag höll mig lugn bakom kameran. Ungefär som vanligt.

Flyr undan plugget, men i morgon måste jag åter ta tag i mitt studentliv.
Nu ska jag sätta min Touch på shuffle och läsa Silverfiskens gamla blogg tills jag somnar. Förhoppningsvis i tid, så jag blir piggare i morgon. För övrigt vill jag ha ett namn på min iPod Touch 16 gb. (Övrig information är att det är ingraverat "Michael Lagercrantz" och "Don't Panic!" på baksidan.)

Hitta på nå't vetja. Nu! Helst något riktigt fyndigt - till och med göteborgshumor och urbotat korkade förslag skall övervägas.

3 kommentarer:

Marcus sa...

Mja, vad sägs om Fippel & Touch? Det måste ju vara bäst förslag hittills? ;oD

Författaren sa...

marcus
Haha. Du leder med hästlängder!

Marcus sa...

Annars borde du ju kunna köra med iVar, iGor eller liknande? Fast det fungerar ju mest i skrift.