21 april 2008

Morgonstund har talfel i mund

Av någon anledning har Åhléns i Stockholm sökt mig. Varför, kan jag inte för allt i min värld komma på. Det som är riktigt läskigt med det hela är att de har ringt tre gånger.

De två sista gångerna var jag vaken, men inte i tillstånd för att kunna prata. *klick* och *klick*

Det är det första telefonsamtalet som oroar mig lite grann. För det har jag tydligen lyckats svara på. Men jag kommer inte ihåg det. Undrar vad jag sade.

"..."

"Eh...? Hallå?"

"Mmgruffmokolo"

"Eh... Vi ringer lite senare."

"Mmgrafh"

"Hej."

"Mhm *snark*"

4 kommentarer:

Pauline sa...

hahahaha, jäklar va skönt :D

Författaren sa...

pauline
Haha, hoppas bara jag inte sade något olämpligt. Måtte inte min lättare släng av Tourettes vara aktiv i sömnen. (Fast det vet redan folk att den är.)

Marcus sa...

Sömn-tourettes? Typ:

"Zzzz... Fan! Snark."

"Eh.. Hej, vi ringer från Åhlens och jag undr..."

"Helvete!"

"Ehm... Ursäkta?"

"Kuk!"

"Jag ber att få återkomma senare."

*Snark*

*Klick*

Det hade varit något att videoblogga om, du. :oP

Författaren sa...

marcus
Tja, någonting i den stilen, ja. Jag har i alla fall sagt det ena och det andra i sömnen enligt vittnen. Hrrm.