04 april 2008

Nöjd för en gångs skull

Det är sällan man, som kille, kommer hem med någonting man verkligen vill ha på sig när man varit i väg med sina föräldrar till Ullared. Men den här gången är jag faktiskt det.

Hittade ett par riktigt snygga jeans av obskyrt märke. Billigt och bra.

Sedan är det nog de tajtaste jeans jag någonsin haft på mig. Nej, har testat ett par Cheap Monday en gång, men mina fotbollslår gick inte i, men nästefter dem så kommer det par jag har på mig.

Nu ska jag dra på mig en tröja och mysa.

För övrigt är det galet udda att man träffar en kompis där man inte har en tanke på att de ska befinna sig. Simon stod i entrén. Han hade också blivit medtvingad. Typ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är helt övertygad om att du bara försöker låta tuff just nu. Jag är av åsikten att man inte kan vara i Ullared och inte tycka att det, i hemlighet, är jättekul. Oavsett kön.
So come clean nu, och sluta försöka försvara Simon!

Författaren sa...

hjalmar
Det jag skrev om Simon var hans egna ord. Även om det kanske var mannen i honom som talte. Fast nej, jag tycker ärligt talat det inte är kul - längre. När man har föräldrar som åker ned dit i alla fall en gång i månaden så tröttnar man rätt snart. Numer är jag dock så stor att jag får stanna hemma om jag vill. Vilket är oftast. Så, ändra åsikt genast! Det är en order!