21 april 2008

Rudolf är min bror

Klockan är mitt i natten. Tidningen har börjat dunsa mot tamburgolvet mycket tidigare än normalt. En hel timma faktiskt, så det är synd att jag har släppt det tvångsbeteendet.

Nu är jag ganska så jättehungrig, men tänker inte röra mig ur sängen för att fixa i ordning någonting. Det är alldeles för varmt, mjukt och mysigt här under täcket. Halvporrigt att skriva blogg så här i endast underkläderna.

För mycket info kanske?

Nåvål, nu är det för sent.

Suckers!

Och nu har jag varit alldeles för oseriös i det här inlägget för att jag ska kunna börja på någonting allvarligt och viktigt. Jag får vänta en liten stund nu.

En annan grej är att jag inte går ut utan förklädnad i dagarna på grund av en röd gigantiskt blämma på min nästipp. Jag har inte speciellt mycket acne, men finnen blir desto större när den väl kommer. Jag samlar ihop allt till en enda vulkan. Jag finner detta något irriterande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din enda finne återkommer väl alltid till samma ställe va?:p

Författaren sa...

sis
Japp. Det är galet. Jag har nog extrema fettproducenter där på nästippen.

Marcus sa...

Lägg på rouge i hela ansiktet och kalla det solbränna. :o)

Författaren sa...

marcus
Åh! Det var den bästa hittills faktiskt!