29 april 2008

Snabbis

Det blir inte mycket skrivet här i dag.
För det första ska jag leka med ritplattan i en kvart till.
För det andra skall jag skriva min beryktade The Office-uppsats.
Jag fick, i dag för ett par timmar sedan, reda på att den skall vara skriven till imorgon. Visserligen bara för ett second draft, men Mr. David måste ha någonting att sätta tänderna i såklart. Att slå i luften är det nog bara Rocky som utvecklas av.

För det tredje, man borde inte sitta inne och skriva blogg när det är så mycket utomhus man kan uppleva när det är så härligt väder ute. Varma vindar ger en allergiproblem och ont i halsen. Jag vet inte hur ni tänker, men min jacka sitter kvar över torson ett litet tag till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utomhuuus? det är fotboll och jag Dör !

Författaren sa...

vanda
Well, there is other things in life than football.......NOT!