24 juli 2008

Slutrapportering - Östersund

Direktrapporteringen gick i graven efter Stockholm. Jag ville ha musik hela vägen till Östersund istället för att få leva i tystnad efter Hudiksvall. Musik fick jag till Bräcke och en bit till.

Hur som helst.
Framme. Det är jag nu, yo.

Har även kört bil för första och andra gången sedan uppkörningen. Kändes gudomligt, erkänner jag. Att få överraska mormor var hur kul som helst också. Det enda som är lite underligt är att jag känner till vägarna bättre här, än i Göteborg. Kanske för att det är enklare uppbyggt och mycket mindre, men ändå. Det är inte så att jag har bott här permanent någon gång.

Njuta av härliga blogginlägg och sedan sovs det gott.

Ordning och reda.

Pengarna på fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hääääääärliga direktrapporter där..
lev väl i skogen. (: