08 augusti 2008

Lite reklam för en omsadlad reklamare

Jag har ju tidigare berättat om Silverfisken, ja han har till och med varit här och dumpat en kommentar i all hast för att göra en göteborgsk yngling uppspelt av bekräftelse för en dag, och nu får ni lite till. På hans allmänna begäran.

Han är och kommer att vara en förebild för mig. Jag har nästan bara läst om och av honom. Sett lite porträttbilder på honom, bland annat en hiskelig mustaschbild. No more, I say. Och så har jag sett en kortare film när han läser en svensk barnbok för sin son.

Han ber oss läsare nu att hjälpa honom och jag gör det gladeligen.

Recently, Jonas Peterson left his stunning career in advertising in order to become a professional photographer. He also left Sydney and moved to Brisbane. His new blog [click to view] is made into a portfolio where he flashes some of his best pictures. E.g., the slideshow from his friends' wedding gives you many really good ones. Some of the photos are even better when the story behind them are told, and Jonas doesn't like keeping his mouth shut.
Which we love. A lot.


I do recommend a visit and don't be shy. Tell him what you think with a comment or two.

2 kommentarer:

Marcus sa...

Jag var så rå att jag snodde din engelska text och använde, annars hade jag bara suttit här och skrivit om den med synonymer. Du fick en länk i alla fall. ;o)

Författaren sa...

marcus
Det var för en god sak. I like. Och länkar tackar man alltid för.