20 augusti 2008

On Hold Again

Ursäkta min aktivitet här den senaste tiden. Eller snarare inaktivitet.

Livet går mot nya faser. Två projekt startar upp den första september och då lovar jag att det finns mer tid för kreativitet och bloggande. Skrivande över huvud taget. Hoppas läsarna kommer tillbaka då.

Det nuvarande projektet går ut på att tjäna pengar så att man kan uppgradera och moderisera sig. Och på att försöka hålla sig vaken till efter tjugoett på kvällen. Det är inte det enklaste må ni tro.

Tre lamm. På två dagar.

Och en jävla massa kött som någon butik låtit stå i värme. Låtit bli ruttet. Låtit skeppas tillbaka till oss.

Mhm, ni läste rätt. Tror ni det är mysigt på mitt jobb?

3 kommentarer:

Anonym sa...

oueehe . ;S
joo det var ett tag sen.. vill ha feta updates snarast, livet är så tomt utan din blogg:p

var förresten i din hemstad i helgen såg inte dej men tror fanken jag körde i dina hemtrakter, scary, eriksberg?

haa det underbart!

Anonym sa...

Mr M!
Trevligt med Lagercrantz-comeback! Ser vi fram emot.

Författaren sa...

vanda
Aaw. Du är väl för söt.
Jaså? Oj, du var ruskigt nära mig. Precis vid mig faktiskt. Du kanske såg mitt hus! Varför ringde du inte på?


anonym
Jag ska försöka infria förväntningar.