16 september 2008

Snålblåst och Allsvenskans viktigaste brasse

Oj, så mycket youtubeklipp det har blivit nu. Mindre text. Jag är lite mer inne på filmer just nu, men texterna finns här i bakhuvudet. Och de kommer ut. Då och då.

GAIS spelade riktigt värd fotboll och man blev varm i kroppen av att se de fina kombinationerna och spelglädjen som infunnit sig. Nog var det mot ett desarmerat Djurgården, men ändå, det är alltid bra att visa att man kan föra spelet i en match. Björn Andersson spelade som en gud och Wanderson var på humör. Snålblåsten fick avhjälpas med kvadrupla lager kläder plus halsduk. Skönt att det blir täta hörn och bättre faciliteter på nya arenan.

Internetlinan verkar ha köldfrossa. Det går oerhört upp och ned i styrka och ibland kommer jag inte ens ut Internet. Dagens riktiga i-landsproblem, men ändock. En bitter verklighet för oss i googlegenerationen.

Nu kommer jag sitta in på småtimmarna med Football Manager.

5 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

en sak som absolut inte har något med inlägget att göra.. förlåt.
men jag känner minsann en i din klass.. nu är det jag som kan börja stalka

Författaren sa...

"pooptroop"
Haha, det spelar la ingen roll. Kommentarer är roliga ändå. Oj, jag får se upp för eventuella wedgies och häftstift på stolen nu då?

"Pooptroop" sa...

MUAHAHAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

Mr M!
Jag trodde jag skymtade dig på en spårvagn idag, men jag tog fel.

Författaren sa...

"pooptroop"
Plötsligt känns mina planerade hotbrev ganska så mesiga. Hm. Får göra om, göra rätt.

anonym
I dag? Nej, i dag har jag bara kört bil och varit hemma. Ingen spårvagn, tyvärr. Så ja, du tog nog fel, tyvärr (igen).