04 september 2008

Utmattad

Det är lite svårt att tro att man kan vara helt slut efter fyra timmars filmtittande men det kan man. Speciellt med en halvt igentäppt näsa.

Singin' in the Rain. Och jag som inte ens tycker om musikaler, men jag fullkomligt älskade Cosmo.

Citizen Kane. Varför tog vi den tunga filmen på eftermiddagen? Det var väl bara extremt korkat. Avspeglas på mitt humör nu på kvällen hur som helst. Och i morgon är det jobb. Jag känner hur ångesten börjar stegras, precis som kollegorna varnat mig för.

Nu. Städa på riktigt i rummet. Eller städa någon av datorerna. Tror jag tar rummet först, det är ju det som syns utåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Oo! Singin' in the Rain!
Jag älskar också Cosmo. Han är snygg och så är han fantastisk på att dansa!

Författaren sa...

anonym
Visst är han. Alla är helt sjukt bra på att dansa. Trodde ett tag att de var upphängda i linor eller något (skulle inte förvåna mig, för jäklars vilka språng de tog då och då.)