20 oktober 2008

Experimentera mera

Jo. Jag tänkte på det här med Papa Dee. Daniel Wahlgren heter han ju och kommer från Göteborg. Slagit sin fru ska han tydligen ha gjort också, men det skiter jag i ganska brutalt. Jag tänker mest på en intervju i Kanal Lokal för ett tag sedan som rullade när de inte hade några program att sända. Han blev galet pissed off på reportern, men det här skriver jag bara för att locka några extra läsare till det här experimentet som går ut på att jag skriver ett inlägg innehållandes topp åtta sökta termerna på Bloggportalen.se just nu.

Jag har redan fått in Papa Dee. Nu ska jag ha in Blondinbella, som så tragiskt har slutat blogga. Mhm, visst är det hemskt. Nu får hon ägna sig åt att skriva en och annan sexnovell med sin pojkvän Storstadspojken i huvudrollen. Eller vad hon nu gör för att vila upp sig ifrån den prepubertala utbrändhet hon ådragit sig. Sexnoveller piggar alltid upp, right? Hennes nya blogg kan ju bli en så kallas sexblogg. Eller det kanske är det Storstadspojken skall utvecklas till? Hm. Frågorna blir jättemånga nu.

Det här är ju ingen sexblogg, men nu har jag en fråga. Hur ofta brukar du onanera? Jag menar, det är väl ändå en relevant fråga i ett sådant här inlägg. Jag har hört att Lulu Carter... Njae. Sån dynga sprider man ju inte på nätet.

Och vem fan är Kissie?

(Hoppas nu att alla ser all ironi och sarkasm som ligger inbäddat här. Det är endast ett experiment för att se hur många som dyker upp på bloggen med sådan här frekvens av sökord. Och jag vet, jag har gjort det förut. Men det är kul att göra igen.)

Inga kommentarer: