10 oktober 2008

Och tänk hur det låter när fantasin flödar...

När ska min hjärna och kropp förstå att man inte ska bli trött vid sju-åttasnåret, för att piggna till rejält när John Blund äntligen knackar på.

Jag har sjuttioåtta lasersvärd att försvara mig gentemot John Blunds lilla sandviftningar. Fatta hur hårt jag klår honom varenda eviga sena kväll.

Han är som en dvärg från Lilleputt, medans mitt huvud har samma omkrets som Jupiters månars omkretsbanor sammanslagna. Förstår ni hur otroligt små chanser han har att vinna över mig i en fight? Hans enda chans är att hoppa in porerna i huden och simma sig till hjärnan för att förstöra lite nervtrådar. Men det kommer ta miljoner år för honom.

Nä, John, bättre får du allt försöka. Fram med cementen så kan vi börja snacka.

Hur stänger man av dem? Lasersvärden alltså.

Eeh. Chewie...hjälp?

...någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dude, that's some 'effed' up metaphores! I like it!