30 oktober 2008

T(ang)enta

Nu får jag ju testa att skriva på mitt nyinköpta tangentbord. I ren frustration, eller kanske inte, gick jag raka vägen från Handels, där dagens tenta skrevs, till Kungsgatan och smög in på Macforum och skaffade mig ett vanligt tangentbord. Det är åh, så mycket skönare faktiskt, när jag ändå sitter hemma.

Ett glädjeämne i att ha gått på tentan var att frågorna inte såg helt omöjliga ut, men det fanns ändå inte en chans att jag skulle kunna ha klarat den, hur mycket jag än pluggat igår.

2 kommentarer:

Anne sa...

Kanske gick det ändå, annars får du trösta dig med ett nytt fint tangentbord. Alltid något.

Författaren sa...

anne
Jo, jag håller humöret uppe så gott det går. Och även om jag tittar ned, så ser jag ju ett fint tangentbord. Silvrigt och dant. Favoriten.