25 november 2008

Jag kan allt om poetisk realism och Jean Renoir nu

Lovar.

Tentatider är bloggartider. Naturligtvis, och det slår aldrig fel. Sällan hittar man så mycket onödigt att blogga om. Egentligen borde Internet stängas av för min del, men det behövs för att söka upp ord.

Lovar.

Hade jag bara haft en fin vidvinkellins till kameran hade jag dessutom givit er en bild på hur det ser ut när jag studerar. Bok, dator, very stylish Mickey Mouse-kaffekopp, pennor och post-its and the whole shebang.

Men nu har jag inte det.

Vill ni se en bild, får ni ge mig ett objektiv. Maila mig om intresse för't finns.

Lovar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men för bövelen! Här sitter jag och googlar om poetisk realism för MIN hemtenta, och vad får jag för det? Ingen info ifrån dig iallafall. Tack för den du. ;)

Författaren sa...

Zombie
Haha! Jag får ursäkta mig så mycket och komma ihåg att bara skriva sanningsenliga rubriker. Lycka till med din hemtenta i alla fall!

Eriksson Erika sa...

Mr effektiv :)

Marcus sa...

Så om jag använder "poetisk realism" som rubrik får jag alltså fler besökare?... Hmm...

Jag är strax tillbaka.

Författaren sa...

Eriksson Erika
Jajjamen! Första steget togs i dag. Gick hur bra som helst! Hoppas det fortsätter.

Marcus
Japps. Ungefär så. En i alla fall. Kanske en del kurskamrater. Läskigt, huh?