05 november 2008

Tlött

Som ni kan räkna ut genom klockslagen under varje inlägg, stannade jag alltså uppe ganska sent i natt. Så somnade jag kvart i sju. Vaknade runt nio och åkte iväg till skolan för att genomlida två timmars föreläsning. Vet inte hur mycket som gick in egentligen, men mina anteckningar är ruskigt snygga med gubbar, citat och anekdoter nedklottrade överallt. Lite som de alltid brukar se ut.

Men nu känns det inte som att det är värt att somna. Gör jag det, sitter jag uppe i natt också. Det enda jag skall hålla ut till nu är att se Klubb-TV GAIS där ett antal spelare skall signera kontrakt under sändningens gång.

Nu måste jag bara hitta på någonting att göra. Kravet är att det skall vara roligt, och jag slipper tänka nämnvärt. Du levande börjar om några minuter. Ganska värt alltså.

Inga kommentarer: