22 december 2008

Istället för att sova

Känns inte direkt som att det finns någon anledning att sova nu. Om några timmar åker jag till Östersund, som vanligt nu när julen börjar sticka fram näsan runt hörnet, och jag har inte direkt packat klart. Mycket smågrejor som ligger här och där, runt kring i rummet.

Men så plockar jag istället fram kameran och vidvinkelobjektivet jag fått låna av min farbror. Högt och lågt. Överallt bilder. Och det är hur kul som helst. Igen. Och jag glömmer bort tiden. Igen. Och jag packar inte längre. Igen. Och jag börjar blogga. Igen.

Nej. Nu får jag ta ett ordentligt tag kring kragen och skärpa mig. Plocka i ordning det sista, och sova ett par timmar innan avresa.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör du uppe så sent micke?!

Författaren sa...

Anonym
Åh, jag vet inte. Jag var väl lite för upprymd för att sova eller så.

Anonym sa...

För att du skulle åka till Östersund dagen efter eller var det något annat som upptog dina tankar?

Anonym sa...

För att du skulle åka till Östersund dagen efter eller var det något annat som upptog dina tankar?

Författaren sa...

Anonym
Mjah, inte speciellt spännande att åka till Östersund, så jag röstar nog mest på det andra alternativet.

Anonym sa...

Jag erkänner ingenting.

Författaren sa...

Anonym
Haha! Du är så söt.