12 december 2008

Jobb och Spotify

Så fort jag skrivit upp mig, med bläckpenna, på listan över vilka som kunde tänka sig att jobba extra på söndag kände jag hur ångesten växte sig gigantisk och kroppen stretade emot, ville sudda ut namnet. Ny chef, ingen suddbar whiteboard längre. Jag får se det positiva. Mer pengar och gratis lunch (visserligen på McDonalds, men det är fan dyrt det med).

Och Spotify är nog det bästa som hänt Internet.
Det började med säkra kort, Bruce Springsteen; The Soundtrack of Our Lives, och försvann vidare in i myllret med en lång avstickare runt hela musikvärlden. Briljant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
McDondals suger! De smyghöjer sina priser hela tiden! Döö!

Författaren sa...

Anonym
Yes, they sure do. Därför tröståt jag på BK i dag. Mycket godare. Inte så mycket billigare.