23 februari 2009

Flytt på gång

Kort sammanfattning av helgen:

Filmnördar i huvudstaden gör världen osäker på mongoliska restauranger, Bantorgshotell och små privata biosalonger. Mycket trevlig helg.

I övrigt. Den här bloggen läggs inte ned, den kommer dock att flyttas till en ny adress inom kort. Jag flyttar men det ska gå så smidigt som möjligt. Den stora anledningen är vikten av att inte uppge fullt namn och kunna vara någorlunda anonym, speciellt med ett ovanligt efternamn, inför framtida anställningsintervjuer alternativt kändisskap. Någonting jag skrev i maj 2006 kan stjälpa mig trots att det inte är den jag är nu till exempel, och det vore oerhört onödigt. Därför flyttas inte hela bloggen heller, utan endast utvalda delar av den. Likt Silverfisken gjorde då han fick erbjudandet att bli betald bloggare.

Jag ska registrera domännamn, designa ett nytt utseende och välja ut de mest värdefulla inläggen. Sedan kommer en övergångsperiod där den här bloggen finns kvar i cirka en månad eller liknande. Om du har något inlägg som du speciellt tycker skall finnas kvar, kan du kommentera kort vilket och varför.

Inga kommentarer: