30 maj 2006

Analytiskt värre.

Mitt pluggande igår fick ett litet uppehåll under en timme. Anledning: "Den perfekta penisen".
Äckligt, men sjukt intressant egentligen. Stackars den man som gjort så många fettinjektioner att han inte kunde ha sex längre. Den var för stor helt enkelt. Såg ungefär ut som en boll. Ja, ni är redan äcklade till kväljningsstadiet. Jag ska inte fortsätta.

Kemiprov idag. Gick nog inte så bra. Men det var ungefär vad jag förväntade mig.
Svenskanalys av en naturalistisk bok. Gick hyfsat. Tror inte det blev någon av mina toppuppsatser, men det får duga idag. Inte riktigt på analytiskt humör. Ironiskt nog handlade även kemin om analyser.

Nelly Furtado har blivit oh-my-gosh-het. Den nya videon är het åtminstone. Hon är het i intervjuerna i Making The Video. Den som är lite finurlig förstår vilken kanal.

Nu blir det uppvärmd mat.
Mamma och pappa är i husvagnen och stökar. Vilka jäkla Svensson-föräldrar jag har fått. Hoppas jag slipper scenariot med likadana träningsoveraller och gula eller orangea fiskehattar.

Inga kommentarer: