17 maj 2006

Exkurerande feeling.

Ja, det blev vad man gjorde det till, den där biologiexkursionen. Trots tungt regnfall från början fick vi en trevlig stund trots allt. Riktigt slappt ändå.
Men jag ska inte gå in mer på det utan bara säga att vår plansch blev snyggast (mest tack vare mig och anton of course, men utan fredrik och sigrid hade det aldrig gått vägen och vi hade inte haft så många fina kort annars.) och att man kan sammanfatta det hela med tre väl valda ord:
FAN.VA.ÄCKLIGT.
Hemma igen och nu blir det matteplugg. Trots att jag sagt att jag inte skulle göra något idag. Men det behövs sanneligen.

Mellan halv nio och kvart i nio får ni en rapport om hur matten har gått och sedan skall jag se på fotboll. Champions League-final. Pirrigt pirrigt. Vet inte vilka jag ska heja på egentligen. Arsenal kanske för de är värda en titel. Barcelona kommer att komma igen. Arsenal kanske inte kommer så här långt igen. Nåväl. Arsenal it is, det kommer jag få äta upp tror jag. Men nåväl.

Hej Mattebok.

4 kommentarer:

Anonym sa...

visst hade vi de trevligt idag=) Ja bidrog i alla fall med lite bubblor! Mer än Fredriks prick;)

Författaren sa...

Ja, vi hade det grymt trevligt. Haha, snyggare än Fredriks prick också. (usch va vi är dumma mot honom nu.. ^^,)

Njae, misslyckades lite i planeringen om man säger så. oo, snajsigt. I better check it up. Yup, det gör vi!

Anonym sa...

Sluta klaga på min prick! Det finns en anledning till att jag inte valde bild som estetiskverksamhet..:P

Författaren sa...

Förlåt, men du är alldeles för tacksam att reta. Du får hålla dig till gitarren, Fredrik. Måste se dig spela någon gång! Får boka upp dig på någon fest.