18 maj 2006

Melodifestival divalater.

Sitter och kollar på, döda mig inte nu, melodifestivalkvalet just nu. Eller ja, inte just nu för nu sitter jag i köket på lapptoppen. Jag har nyss slingat håret i blonda toner. Blev lite mer liv i håret nu, och det tackar vi för. Undrar hur Antons nya hairdo blev. Det får vi se imorgon.
Nu ska jag försvinna tillbaka till teven. Enda anledningen till att jag tittar är för att Lordi (de finska metaltrollen) ska kvala in till huvudtävlingen. Det har sagts att om de vinner allting, kommer schlagern gå i graven. Inget mer schlager alltså. Tänk er Carola utan schlager. Då hade Runar inte varit så sugen längre? Insåg nu att jag missade "Ett herrans liv" med just Runar Sörgaard. Fan också, han var en av personerna som jag såg fram emot att få se bli intervjuad av Filip och Fredrik. Nåväl.

Hoppas att Anton snart lägger upp bilderna från igår. De är mycket efterlängtade. Men känn ingen stress om du läser detta. Ingen alls. Jag slår dig bara. Vi kan ha en tävling om vem som slår lösast. Du får börja och jag känner mig inte på humör för att vinna.

Inga kommentarer: