28 maj 2006

Morgonstund har guld i mund.

Vem fan myntade det geggiga uttrycket? Jag, och övriga tonåringar, ska skjuta jäveln.

Jag borde nog anses som sinnessjuk som sitter uppe så här tidigt en ledig dag. Jag borde sova minst sju timmar till. Eller ja, normalt vore att sova 3-4 till. Åtminstone.

Men nu har jag lämnat av Sofia på centralen. På tåget. Mot Örebro. Där hon ska återförenas med sin familj för att sedan åka vidare med bil till Östersund.
Trevligt va?

Det är lite tomt nu faktiskt. Det känns verkligen att man är ensam hemma. Dock inte så länge. Nina ska komma hit och hjälpa mig lite med resultaten typ. Finalspel idag, och då vill ju alla de lags föräldrar från långtbortistan (typ övriga Sverige, Norge och Danmark) veta hur det går för deras söner och döttrar i fotbollen. Då klickar man sig in på denna fula sida. Nej, det är tack och lov inte jag som har gjort den. Det är bara jag som uppdaterar den. Jag hade sparkat ut den som gjort sidan för den är gräslig. Nog om det grafiska utseendet. Det som är viktigt är siffrorna.
Faktiskt.

God natt.

Inga kommentarer: