16 maj 2006

Nattaskrivning.

Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig riktigt nöjd med svenskan. Jag har dock inte pluggat någon matte än. Men det får bli imorgon. Det finns nog tid till det också.
Imorgon blir det stenhårt. För på onsdag blir det som sagt ingenting.
Champions League går före allting annat. Må så vara att jag ska gifta mig just under finalen, men då ska det vara mitt på planen. Kanske är lite att ta i, men erkänn att det hade varit fräckt att gifta sig inför miljoner och miljoner av tittare.
För att Solle ska bli glad, hade jag gärna gift mig framför start grid på ett Formel 1 lopp. Också mäktigt.
Men nåväl. Kommer nog inte bli så, även om det vore once in a lifetime experience. (vilket vi får hoppas att mitt eventuella bröllop ändå blir.)

Natti mina vänner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte att bjuda mig på ditt bröllop!

Författaren sa...

Sure thing. Du är så välkommen så! Alla är för övrigt välkomna. Alla som får inbjudningskort that is. MUHAHA.