24 maj 2006

Rapport.

Blev inget bloggande igår. Alldeles för mycket biologi att göra. Usch och fy för det.
Men nåväl, inget ont som för något gott med sig, för jag blev glad över hur bra det såg och ser ut. Märk väl: ser ut. Svaren behöver inte vara rätt, men jag tycker att det ska vara det. Jag tycker.

Hade min lilla bookreport i engelskan idag. Flitiga bloggläsare vet att jag har läst High Fidelity av Nick Hornby. Kanonbok som är bättre än filmen. Oftast är det ju så. Jag är dock skeptisk till de böcker som är skrivna efter en film. Har sett en variant av det på filmen Face off, ni vet den med Nicholas Cage och John Travolta som byter ansikte.

Kusin kommer idag. Ska bli roligt. Det blir ju vad man gör det till. Ikväll ska jag, Sofia (kusin) och Nina till Liseberg som det verkar. Agnes spelar ikväll. Nina är överlycklig. Eller ja, hon gillar henne och vill gärna se henne. Förra konserten med henne var tydligen gräsligt dålig. En besvikelse. Nu hoppas hon (och vi andra också för den delen) att hon har lärt sig något av Sverigeturnén och blivit proffsigare.
Varför jag vet detta onödiga vetande vet ingen. Inte ens jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha=) Du brukar veta massa onödiga saker;)