13 maj 2006

Skulle vilja se Bond springa Varvet.

Glömde bort Gorillaz. Såg på Bond istället. Helskum film, fast bara för att jag sett slutet och ingenting annat tidigare. Visste inte ens att det var slutet på den filmen jag sett. Frågan är om jag drömt slutet en gång tidigare egentligen. Nåväl. Sanningen ligger nog närmre att jag zappat runt och hamnat mitt i sista actionscenen och fastnat utan att tänka på att det var Bond som slogs i flygplanet.

Nåväl. Nina som sällskap, och då kändes väl ap-förlusten mer uthärdlig.

Jag känner inte för att sova just nu. Inte alls faktiskt. Jag vill vara uppe och läsa skitkreativa bloggar, chatta med skittrevligt folk och lyssna på skitbra musik. Helt underbart.
Hoppas vädret blir bra imorgon. Göteborgsvarvet går av stapeln, och det är alltid trevligare för oss lata djävlar som inte orkar springa dryga 2 mil. Vi vill ju stå och beundra de ambitiösa idioter som faktiskt lyfter på benen varje steg i språng för att försöka komma först, eller få bättre tid än förra året eller bara kämpar för att komma runt. Eller bara vill ha femton minuters kändisskap genom att klä ut sig till något vanärande.
Vi lata djävlar har roligt.
De ambitiösa idioterna har roligt.
Rosa pantern som får kexchoklad kastat på sig har inte lika roligt.
Skulle vilja se "Bond, James Bond" springa Göteborgsvarvet. Det hade varit en syn.
Men det viktiga - VI har roligt.

Inga kommentarer: