13 maj 2006

Den ultimata frågan.

Apropå en seriestrip för någon vecka sedan.
"Nemi" för övrigt.

Nemi köper en heavy metal-skiva till sin kompis nyfödda barn. Anledning: Nu slipper barnet säga att ens första skiva var gjorda av Sven-Ingvars eller Backstreet Boys.

Det fick mig att fundera på vilken som var min första skiva.
Jag inser snabbt att inte mina föräldrar hade så omtänksamma kompisar.
Om jag måste svara på en enkät eller intervju där just DEN frågan finns med. THE ultimate embarrassment question:

Vilken var din första skiva: *host* The Hansons "Middle of nowhere" *host*

Tänk er det i nästa nummer av Hänt Extra, när jag blivit rikskändis á la Lasse Anrell.

(Det är nästan osmakligt skamligt att jag faktiskt kan albumtiteln på de tre små bröderna. Zach tror jag den ena heter i alla fall. Det minns jag, för jag tyckte det var fräckt.)

1 kommentar:

Författaren sa...

Jag är inte ensam! Shit, vad jag blev glad nu! Finns knappt ord! TACK ANTON! Tack som fanken.