15 juni 2006

Busybusybusy och VM-tips.

Sådär. Har gymmat idag. Känner mig riktigt ambitiös. Dessutom har jag på mig en rätt tajt tischa, vilket gör att jag ser ut som en halv spännbög. Nåväl, det har väl sin charm det också antar jag.

Städar nu. Mamma har putsat fönstret och jag bytt gardiner. Ska flytta tillbaka tv-bänken och dammsuga, bädda och hmm. Ja. Försöka hålla det rent. Åtminstone tills Nina kommer för att se på England - Trinidad & Tobago.

Fick min handdator på posten idag. Underbart. Palm VX. Jättegammal men den uppfyller mina behov och den är till synes oanvänd. Keine repor.
Måste dock ladda den i approximalt fyra timmar.

Dessutom fixat skavsårsplåster till mina hälar. Jag har varit riktigt aktiv idag.

---------------------------------------

Dagens VM-tips...
orkar inte skriva några kommentarer till matcherna men jag tror så här:

ECUADOR 2-1 COSTA RICA

ENGLAND 5-1 TRINIDAD & TOBAGO

SVERIGE 2-1 PARAGUAY

Inga kommentarer: