22 juni 2006

Campingpong.

Jahapp. Så har pappa fyllt femtio. Lite avundsjuk på hans gaiströja med namn på. Årets modell. Nåväl. Han har ingen Roland Nilsson-autograf på. Muhaha.

I morgon åker jag ut och campar. Någonstans söder om Jönköping tydligen. Fick med mig Nina på något humledumligt vis. Jag gillar det.
Det är inte bara min familj utan även våra vänner från Åkers Styckebruk som ligger utanför Strängnäs som ligger ytterligare en bit ifrån Stockholm, är också med. I sin egna nygamla husvagn. Lustigt kommer det med all säkerhet bli.

Måste se den här filmen "Cars" eller "Bilar" som den heter på svenska. MÅSTE se.

Men nåväl. Ny design i alla fall. Trivdes inte riktigt med den förra trots allt. Trots att den var dundersnygg. Nu fick det bli en som påminner mig om Göteborg på sätt och vis. Statyn där uppe har lite samma stuk vår egen knug. Kung Gustav den andre Adolf som pekade på vart holländarna skulle bygga staden. Eller något sånt. Kan inte riktigt vår historia. Kanske skulle vara intressant med en kurs i Göteborgshistoria. 50 poäng och det kan inte vara alltför svårt att få MVG. Men å andra sidan: Nej?! Fy vad tråkigt efter en lektion.

Nu blir det till att sova tror jag.
Behöver nog det om vi ska campa.
Men det betyder allstå att det inte blir något bloggande härifrån. Kanske om jag lär mig hur man mobilbloggar. Men det återstår att se. Det blir alltså ingen blogg förrän på söndag.
Sååå.

Till svidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wowj du har ändrat om här ser jag.
måste bättra mig på att läsa bloggar som inte ligger hos blogg.se eller webblogg.se. .

Sverige är ute ur vm så in i. MOHAHA. (nu kommer henke hem...:S suck dubbel suck! )
skönt för inte spelar de fin fin fotboll som argentina eller spanien.
ha de bra i campen.

Författaren sa...

hihi. Mjao, lite förändring är bra för själen. Åtminstone ibland.
Haha, mjo!

Haha, jaa! Men man har seriöst inte något att göra där om man inte har alla spelare på topp. Och inte ens då är man något ämne för seger. Det förstår varenda svensk überoptimist ju!
Nu vill vi ha bort Ukraina i alla fall. Men inte ska dom väl ändå kunna rubba Italien? hihi!