08 juni 2006

God morgon.

Wow. Nu fungerar bildfunktionen. me so happy. Snart så ska jag lägga upp en bild. Måste bara komprimera den först. Kanske retuschera den också. hihi. Nej, skojade bara. Ni ska få se den riktiga Micke.

Sitter så här på hmm, faktiskt eftermiddagen nu. Har inte gått till skolan än. Börjar 12:55. Har en lektion. Kan tyckas meningslöst men jag blir sönderslagen av Rebecka om jag inte går. Det gäller alla andra också. Vi ska nämligen typ, tacka av Göran och ge honom en liten (för 10 eller 20 kronor per person, och vi är 30 i klassen. räkna själva och ni ser min ironi.) blomma som plåster på såren för alla jobbiga lektioner vi givit honom. Nejdå, så hemska har vi nog inte varit. Hoppas jag inte. Men nåväl.

Bäst att fixa håret nu.

[hoppas ni gillar den nya designen. Fräsch och luftig skulle jag beskriva den som.]

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket snygg måste jag säga=)