27 juni 2006

Gråa tisdag.

Gissa om man blir något förbannad när telia lägger ned ens bredband för att man ska starta upp en ny uppkoppling. De ber om koder. De säger att koderna har blivit hemskickade via ett traditionellt brev. De har de icke.
Fan.
Sitter alltså utan bredband.

Hur kan du då sitta och skriva detta?
Jo, jag sitter hemma hos Nina på en underbar laptop. Lite avundsjuk. Hennes snabba bredband fungerar åtminstone.

Idag då. I brist på Internet blir man otroligt handikappad. Jag vet att det är sjukt. Men fakta.
Usch. Jag får nog lägga ned datorsittandet. Eller åtminstone trappa ned något.

Var ute på stan för att köpa present till TC idag. Självklart tillsammans med Nina. Rätt trevlig present tycker vi nog. Hoppas hon blir glader.
Dock hittade vi det vi ville ha på första försöket så en fika på Coffee Cup fick det bli.
Cream Cheese Bagel och en CC Frapino. Sjukt gott.

Har sett på Match Point nu också. Sjuk film. Dock är Scarlett Johansson för jäkla het. Tyckte jag inte direkt innan. Kanske bara för att jag endast har sett henne i "Lost in Translation". Där är hennes skönhet inte lika tydlig.
Nåväl. Hon blir lätt veckans babe. tihi.


Nina säger att hon blir lite avundsjuk. Men hon ska veta att hon alltid är min veckans babe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din stackare... Inget bredband... De e ju tur att du har nina;)

Författaren sa...

Ja! Himla tur faktiskt!