18 juni 2006

Helgamål.

Okej. Vet inte vad jag ska skriva om, om igår. Lite nya upplevelser. Ingen femtioåring har någonsin stött på mig förut. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Luktade sprit och öl, men ja. Tror inte att det är något att eftersträva, va?

Håkan Hellström kommer det en liten respons på inom kort.

Alltså var jag nere på Volvo Ocean Race-området nere på Lindholmen [lihnn-dåhlmän]. Inte mycket att se egentligen.
Hem till Nina och sedan hem till mig. Sömn. En stund i alla fall.

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Vaknade och åkte in till stan för att köpa ett fritidskort. Riktigt chill med de nya korten. Älskar dom!

Åkte till VOR-området idag också. Slog en knop (antagligen mitt livs första. åtminstone på USB-kabel) och sedan letade vi upp stället där kepsar delades ut. Visade sig vara Volvohuset. Chillat. Tror jag sabbade C70:n. Skickligt Micke. Komplicerat att förklara. Men jag öppnade bagageluckan när taket var nere. (då ligger ju plåttaket gömt i bagageutrymmet) Där finns en knapp som gör att taket skjuts upp en bit så att man kan lägga in bagage under taket. Jag tryckte på knappen. Hmm, funkade inte. Tänkte att, jaja, batterierna kanske är slut på bilen, den har ju ändå stått där i typ fyra dagar. Men så skulle Nina stänga luckan. "Eeh? Micke, den har typ låst sig."
Jag var borta från området kvickare än en inoljad iller.
Med keps i hand!

Ute på skejtrunda med Nina, Anton och Simon på bryggan också. Myspysigt och dessutom har mina skejtmoves made som progress. Lite åtminstone.

Roligt att Sydkorea kvitterade mot Frankrike.
Tipset har legat nere ett tag. Har inte varit på humör. Stressad och så.
Nåväl. Kanske kommer igång igen vi får se.

Inga kommentarer: