19 juni 2006

Kentrecensioner.

Intressant grej för övrigt:

GP's utsände på Hultsfred ger Kent 4 fyrar.
Han säger att de var ett band som fick honom att dansa igen. De var det på första skivan. Och på senaste konserten. Resten var något mellanting. Det var bra, men det fick honom inte att dansa. Kent är skitbra nu.

GT's utsände på Hultsfred ger Kent 1 geting.
Kent suger och låtlistan är alltför klen. Usch och tvi säger han. Inte alls bra, kass koreografi och inte alls intressant. Gammalt och trist. Du sjunger inte längre bra, Jocke.

Tänk vad man kan tycka olika om en och samma konsert.
Tänk er sedan en diskussion mellan dessa två. Oj, sicken cat-fight. Roligt.
Men det är väl det här med ryggsäckar som Inger pratar om. Nåväl. Jag var inte där, så jag ska inte uttala mig om saken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låtlistan var under all kritik och Jocke kunde inte texterna. BEhöver jag säga mer?
Var första gången jag såg Kent live, men visst fan tror jag att de kan bättre än så, för annars vettefan varför jag gillar deras musik.
Förstår inte varför The Sounds inte fick spela på Hawaii trots att de var cirka 20 ggr bättre än Kent.

Författaren sa...

Illa Camilla! Om det var så (antagligen var GP's recensent hjärndöd eftersom även Aftonbladets recensent ger kent lägsta betyg), blir jag ledsen. För kent kan. De vill också, men jag tror att de har gått lite till överdrift med det här som Virtanen skriver i sin senaste krönika. Länk finns i senare blogginlägg.